אטרקציות ומסלולי טיולים בכנרת והסביבה

רוצים לעשות עוד דברים חוץ מלרבוץ על החוף ובקרוואן כל היום ? 
הגעתם למקום הנכון! 

לפניכם 30 אטרקציות באזור הצפון והכנרת שאסור לכם לפספס :

 

1. מבצר נמרוד – מבצר עתיק הממוקם על ראש גבעה מעל הכנרת ומציע נופים מדהימים של הסביבה. חקור את המצודה ותיהנה מהפנורמה עוצרת הנשימה.

 

2. גן החיות טרופי  – גן חיות וגן בוטני , בו מגוון רחב של בעלי חיים טרופיים מרחבי העולם. צאו לטיול נינוח והתפעלו מחיות הבר והצמחים האקזוטיים.

 

3. החרמון – ההר הגבוה בישראל המשמש כאתר סקי בחורף ויעד פופולרי לטיולים בקיץ. תיהנו מסקי, סנובורד או טיולי הליכה, בהתאם לעונה.

 

4. חמת גדר – מתחם מעיינות חמים ליד הכנרת, הכולל בריכות תרמיות, מתקני ספא וחוות תנינים. הירגעו במעיינות החמים, תהנו מפעילויות מים, ובקרו בגן החיות של התנינים.

 

5. שמורת טבע תל דן – שמורת ארכיאולוגית עם חורבות עתיקות ושביל טבע יפהפה. טיילו בשמורה, בקרו באתר הארכיאולוגי, וחקרו את הנופים השופעים.

 

6. טירת מונפורט – מבצר צלבני השוכן בגליל העליון. צא לסיור מודרך בחורבות הטירה, למד על ההיסטוריה שלה, ותיהנה מהנוף הפנורמי מראש הגבעה.

 

7. גן לאומי מבצר יחיעם – מבצר צלבני מימי הביניים השוכן בגליל המערבי. סיירו במבצר, למדו על ההיסטוריה שלו ותיהנו מהנופים הנשקפים ממגדל התצפית.

 

8. הר מירון – הפסגה הגבוהה ביותר באזור הגליל של ישראל, הידועה בצמחייה העבותה ובנופים הפנורמיים. טיילו לפסגה ותיהנו מהנופים עוצרי הנשימה של עמק החולה ורמת הגולן.

 

9. שמורת טבע עמק החולה – תחנת ביניים מרכזית לציפורים נודדות, המציעה אפשרויות מצוינות לצפרות. בקרו בשמורה ותצפו במיני הציפורים המגוונים בסביבתם הטבעית.

 

10. גן לאומי תל חצור – אתר ארכיאולוגי של העיר הכנענית העתיקה חצור, המציע הצצה להיסטוריה של האזור. חקור את ההריסות ולמד על הציוויליזציה העתיקה ששגשגה שם פעם.

 

11. הר ארבל – מצוק המתנשא מעל הכנרת, המספק נופים מדהימים ומסלולי טיול נהדרים. טיילו לפסגה ותיהנו מהנוף הפנורמי של האזור שמסביב.

 

12. טבריה העיר העתיקה והטיילת- עיר היסטורית על החוף המערבי של הכנרת, הידועה במעיינות החמים שלה ובאתרי הדת המשמעותיים. בקרו בעיר העתיקה, טבלו במעיינות החמים וחקרו את המורשת התרבותית.

 

13. שמורת טבע בניאס – שמורת טבע שופעת עם מפלים ונחלים, הממוקמת למרגלות החרמון. צאו לטיול בשבילים, תהנו מהנוף המרהיב ובקרו בהריסות העיר הרומית העתיקה.

 

14. נחל זוויתן העליון- אזור הררי עם נופים מדהימים, שמורות טבע ואתרים היסטוריים. סיירו באזור, צאו לטיולים רגליים או רכיבו על אופניים, ובקרו באטרקציות השונות, לרבות שמורת טבע גמלא והר בנטל.

 

15. הר תבור – אתר תנ"כי שלדעתו הוא מקום השינוי של ישו. עולים לפסגת ההר ונהנים מהנוף הפנורמי של עמק יזרעאל.

 

16. שביל נחל עמוד – מסלול טיול פופולרי בגליל העליון, בעקבות נחל עמוד ומציע נופים מדהימים של נופי הסביבה.

 

17. שמורת טבע הר ארבל – שמורת טבע ליד טבריה, הכוללת מסלולי טיול המובילים לפסגת הר ארבל, הנותנים נוף פנורמי של הכנרת.

 

18. מפל הבניאס – ממוקם בשמורת הטבע הבניאס, המפל המרשים הזה הוא הגדול בישראל. תיהנו מטיול בשמורה ותגיעו למפל המהמם.

 

19. בריכת משושים – ממוקמת בשמורת טבע יהודיה, בריכות טבעיות אלו נוצרות על ידי מפלים קטנים ואידיאליות לשחייה ולהרגעה לאחר טיול.

 

20. הר בנטל – הר געש ברמת הגולן, המציע נופים עוצרי נשימה של הסביבה, כולל גבול סוריה.

 

21. שמורת טבע גמלא – המכונה "מצדה של הצפון", שמורת טבע זו היא ביתם של חורבות עתיקות ואוכלוסיית נשרים גדולה. טיילו לפסגה וחקרו את האתר הארכיאולוגי.

 

22. שמורת טבע יער יהודיה – שמורה יפיפייה ברמת הגולן, הידועה בירק השופע, בנחלים ובמפלים. תיהנו מטיולים לאורך השבילים ושחייה בבריכות טבעיות.

 

23. שמורת טבע הר מירון – הפסגה הגבוהה ביותר בישראל בגליל העליון, הכוללת חי וצומח מגוונים. טיילו לפסגה ותיהנו מהנוף הפנורמי.

 

24. שמורת טבע עמק החולה – שמורת טבע ביצה הידועה במגוון הביולוגי העשיר שלה והזדמנויות צפרות. חקור את השמורה וצפה במיני הציפורים הרבים המאכלסים את האזור.

 

25. שביל זוויתן – שביל נופי ברמת הגולן, בעקבות נחל זוויתן ומוביל למפל זוויתן עוצר הנשימה.

26. הר ניתאי – פסגה פחות מוכרת ברמת הגולן, המציעה נופים מדהימים וחווית טיול שלווה. הגיעו לפסגה ותיהנו מהשלווה של הסביבה.

 

27. פקיעין – כפר דרוזי ציורי בגליל העליון הידוע בבית הכנסת העתיק ובסמטאותיו המקסימות. בקרו בכפר, חקרו את המורשת התרבותית ותיהנו מהמטבח המקומי.

 

28. הר מירון – טיול מאתגר אך מתגמל אל הפסגה הגבוהה בגליל. תיהנו מהנופים המדהימים לאורך הדרך ובפסגה.

 

29. מפל סער – פנינה נסתרת ברמת הגולן, המפל היפה הזה מוקף בצמחייה עבותה. צאו לטיול קצר כדי להגיע למפל
 וליהנות מהאווירה השלווה שלו.

 

30. נחל ג'ילאבון – נחל מרענן ברמת הגולן, אידיאלי לטיול נינוח ולטבילה במים הקרירים.

רוצים להיות הכי קרובים שיש לכל המקומות הכי מדהימים שיש לנו במדינה ?
נשמח לארח אתכם אצלנו ב caravanVIP כדי שתרגישו הכי בטבע אבל הכי הכי בבית!

חוף גופרה 2023

הכל כבר מוכן לחופשה המושלמת שלכם בכנרת

מיזוג אוויר לקירור

מקלחת ודוד חשמלי

ציוד קמפינג מושלם

כניסה לחוף ירדן כנרת

טלוויזיה חכמה

המון מקומות איחסון

 עשינו לך חשק ?

השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם